اهن الات

اهن الات

اهن الات

فولاد ضد زنگ و صنعت شکر

 شرکت های مسئول استفاده از فولاد ضد زنگ


 تجهیزات خوردگی معمولا حاوی لبه های تیز هستند. کارگران و کارکنان سزاوار یک محیط کاری مطمئن هستند. لبه های تیز از قسمت های خوردگی، خطرات و خطراتی را برای کارمندان ایجاد می کنند، تولید کنندگان شکر مسئولیت حفاظت دارند.

مقدار زیادی از تولیدات هدر رفته، و همچنین مقدار از دست رفته محصول، به دلیل استفاده از فولاد کربن و یا فلز دیگری است که نمی تواند مقاومت در برابر خوردگی اتفاق می افتد. فولاد ضدزنگ دارای خاصیت آهنی و کرومی است که باعث می شود تا آن به محصولات خورنده بسیار مقاوم باشد.

به منظور تبدیل شکر نیشکر به قند سفید، باید یک فرایند تصفیه پیچیده انجام شود. برزیل و هند یکی از مهمترین بازیکنان در صنعت قند هستند. هر دو کشور در حال حاضر در ارتقاء تجهیزات ضروری برای پالایشگاه قند برای کمک به حذف زباله و آلودگی مشغول هستند.

یک جنبه ضروری در جهت حذف زباله ها، استفاده از فولاد ضد زنگ برای تمام تجهیزات مورد استفاده برای تولید شکر و محصولات شکر قندی است. بسیاری از صاحبان کسب و کار در حال حاضر اقدام به ارتقاء تجهیزات خود، که در بهترین منافع ایمنی - و همچنین کارایی است. افزایش جزئی هزینه تجهیزات فولادی ضد زنگ به سرعت از طریق افزایش قابل توجه در محصول قابل استفاده در دسترس برای فروش به دست می آید.

تبدیل شکر نیشکر به شکر سفید تصفیه شده، مؤثرترین و مؤثرترین فلز موجود است. فولاد ضد زنگ با این معیارها مطابقت دارد در واقع، فلز بهداشتی ترین برای پالایش قند نان از فولاد ضد زنگ است.

 

محصولات فولادی ضد زنگ
 

هنگامی که رطوبت هوا و رطوبت روبرو می شود، عادت های منظم فولاد کربن و خوردگی می شود. با این حال، هنگامی که شما اضافه کروم، آن را از فولاد ضد زنگ ایجاد - که بسیار مقاوم در برابر خوردگی است.

آب نبات قند کاملا اسیدی است. علاوه بر این، یک گاز تخلیه گاز تولید می کند. اسید تمایل به مصرف اکثر مواد آلی دارد. گاز با مواد شیمیایی بسیاری ترکیب می شود. اکثر مواد خوردگی و تخریب در برابر تخلیه اسید و گاز است. خوردگی یکی از بزرگترین مشکلات صنعت قند است.

هر شرکتی که از تجهیزات برای رسیدگی به قند استفاده می کند، می داند که تجهیزات خود را به سرعت در معرض آب نبات قند قرار می دهند. اگر تجهیزات دارای اجزای متحرک باشد، پس از خوردن خوردگی از طریق یاتاقان ها و مکانیسم هایی که در آن قطعات وجود دارد، می خورد. اگر تجهیزات یک مخزن نگهداری جداگانه ای با هیچ بخش متحرک نیست، سپس آب نبات قند به سرعت مواد نگهدارنده را تخریب می کند. این اجازه می دهد تا آن را به قطعات دیگر از تجهیزات بحرانی گسترش زمانی که آب انگور اسید نیش زده می شود بیشتر ویران.

 

تولید کنندگان فولاد ضد زنگ

عمده در سراسر جهان از محصولات فولادی ضد زنگ استفاده می کنند. به طور معمول فولاد ضد زنگ برای پردازش محصولات غذایی ترجیح داده می شود. تقریبا غیرممکن است که شرایط بهداشتی بدون آن حفظ شود. در سال 2007، 11 سال پیش، هند به علت خوردگی در کارخانه های فلزی حدود 250 میلیون دلار تخمین زده شد. اگر قارچهای قند هند همه تجهیزات فلزی مورد استفاده برای شکر را تصفیه نکنند، ممکن است خود را از بازار جهانی فراموش کنند. در نتیجه، یک مطالعه اخیر نشان داده است که با استفاده از راه حل های فولاد ضد زنگ، تلفات مربوط به خوردگی را کاهش می دهد و در هند به حدود 50 درصد می رسد که رقمی است که مطمئنا باعث جذب بازیکنان عمده عمده صنعت پالایشگاه قند می شود.

با در نظر گرفتن این که صنعت قند عامل مهمی برای توسعه در تعدادی از کشورها در سراسر جهان است، انتقال به فولاد ضد زنگ به معنای حفظ حیات و رفاه برای این مناطق است.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۲:۴۳ | نویسنده : نویسنده | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.