اهن الات

اهن الات

اهن الات

بازار لوله 304 فولاد ضد زنگ تحت تأثير انتشار متمركز قرار گرفته است

 

هفته گذشته ، قيمت بازار داخلي 304 لوله از جنس استنلس استيل در سطح بالايي فولاد ضد زنگ  نوسان داشته است ، از اين بين فولاد ساختماني منجر به افزايش سود بوده و در سال به سطح جديد رسيده است. با افزايش مجدد قيمت ، حال و هواي منتظر ماندن بازار لوله 304 از جنس استنلس استيل قوي تر شد و معاملات گران قيمت نيز رضايت بخش نبود.

اخيراً ، بازار لوله 304 فولاد ضد زنگ تحت تأثير دوگانه توليد متمركز توليد و حفاظت از محيط زيست و توليد محدود بوده است. اساس اصلي براي تصميم گيري فوق عبارت است از:

اول ، كميسيون توسعه و اصلاحات ملي سرمايه گذاري خود را در پيشبرد سياست هاي سرمايه گذاري افزايش داده است. در آينده تلاش خواهد شد تا اجراي سياست هاي تبليغي مختلف و بهبود قدرت و انتظارات مصرف كننده مصرف شود. اقدامات خاص عبارتند از: اجراي قانون اصلاح شده در مورد ماليات بر درآمد شخصي ، در اسرع وقت ، اعلام سيستم ها و روشهاي پشتيبان مربوطه ، شفاف سازي دامنه و معيارهاي خاص كسرهاي اضافي ويژه ، اطمينان از اجراي سياستهاي به موقع. در عين حال ، افزايش حمايت مالي از مصرف و تسريع در الگوهاي مديريت اعتبار مصرف كننده و نوآوري محصول براي بهبود بيشتر كيفيت و كارآيي خدمات مالي.

دوم ، موجودي اجتماعي ملي 304 لوله از جنس استنلس استيل رو به كاهش است. در حال حاضر ، كاهش موجودي اجتماعي ملي به مدت دو هفته متوالي ، يك عامل حمايت از تقويت بازار فولاد است.

سوم ، قيمت سنگ آهن وارداتي هفته گذشته ادامه داشت. براساس داده هاي نظارت ، از تاريخ 26 اكتبر ، قيمت سنگ پودر 58٪ درجه وارداتي از استراليا 63 دلار در هر تن است كه نسبت به هفته قبل 2 دلار در هر تن افزايش يافته است. قيمت سنگ معدن درجه 61.5٪ وارد شده از استراليا 70 دلار در هر تن بود. 2 دلار / تن در هفته گذشته افزايش يافته است. قيمت سنگ معدن 62 درصد درجه وارداتي از استراليا 96 دلار در هر تن است كه نسبت به هفته قبل 2 دلار در هر تن افزايش يافته است.

در حال حاضر عوامل طولاني و كوتاه در بازار لوله 304 از جنس استنلس استيل عبور مي كنند و محيط داخلي و خارجي پيچيده است و هنوز هم عوامل نامشخصي وجود دارد. عملكرد كلي بازار كوتاه مدت فولاد ضد زنگ 304 كوتاه مدت در افزايش قيمت محدود است و روند نزولي چندان هم نخواهد بود. در قسمت آخر ماه نوامبر ، اين محيط ممكن است تغيير كند و تغييرات پويا در تقاضا و تقاضا لازم باشد.

با تشديد اصطكاك تجارت جهاني ، يورو به شدت كاهش يافته است ، ارزهاي در حال ظهور در بازار نيز صعود كرده اند ، در حالي كه شاخص دلار همچنان قوي فولاد ضد زنگ است و در يك مرحله به سطح 97 رسيده و حاوي فلزات اساسي است. چهارشنبه شب ، روي و سرب بيش از 6 درصد كاهش يافت ، مس و نيكل بيش از 4 درصد سقوط كردند. در خانه ، بدبيني بازار كاهش يافته است ، و فلزات اساسي دوباره رشد كردند. با توجه به بازار نيكل ، نويسنده فكر مي كند ، تحت حمايت اصول ، قيمت نيكل براي مدت طولاني گلچين مي شود.

عادي محيطي و مهار خروجي NPI

عليرغم اخباري كه اخيراً اندونزي سهميه صادراتي 4.2 ميليون فولاد ضد زنگ تني نيكل خود را پس خواهد گرفت ، روند گسترده عرضه سست كننده نيكل لايتيت در چين امسال عمدتاً محدود به محدوديتهاي زيست محيطي بوده و به طور قابل توجهي منتشر نشده است. ميزان توليد آهن داخلي نيكل خوك در 7 ماهه نخست امسال 253900 تن بوده است كه نسبت به سال قبل 13.35 درصد رشد داشته است ، اما ميزان توليد ماهانه به طور قابل توجهي پايين تر از سال گذشته بوده و سطح سود آن نسبت به سال گذشته بهتر بوده و در ماه ژوئيه 3.47 درصد كاهش يافته است ، با توجه به SMM

براي نيمه دوم سال ، تحت كنترل دقيق محافظت از محيط زيست فولاد ضد زنگ  در مناطق مختلف كشور ، پيگيري اين افزايش دشوار است و جيانگ سو و ليائونينگ داراي گروه هاي حفاظت از محيط زيست هستند. از نظر ظرفيت جديد ، اگرچه پيش بيني مي شود هشت اجاق گاز در شاندونگ با سرعت دو ماه در ماه پس از ماه اكتبر وارد بازار شود ، اما انتظار مي رود ظرفيت رهاسازي كامل به مارس سال آينده برسد و رهاسازي ها نيز تحت فشار محيط زيست محدود هستند. پيش بيني مي شود كه رشد داخلي NPI در سال جاري حدود 35000 تن باشد كه پايين تر از آن است كه در ابتداي سال پيش بيني شده بود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۱:۲۷ | نویسنده : نويسنده | نظرات (0)نظرات (0)

انواع مختلف ميلگرد چيست؟

آشنايي با انواع ميلگرد و اهميت شناخت آن

مقاومت فشاري بتن فوق العاده است . قيمت ميلگرد  براي خرد كردن بتن نياز به نيروي باورنكردني است. با اين وجود ، بتن از مقاومت كششي نسبتاً ضعيفي برخوردار است. نيروي كمتري براي ترك كردن بتن با خم شدن يا پيچاندن آن نياز است تا از خرد كردن بتن استفاده شود. براي افزايش مقاومت كششي بتن ، از آرماتور - براي افزايش مقاومت كششي بتن استفاده مي شود.

طول و قطر ميلگرد انواع مختلفي وجود دارد ، اما فقط شش نوع وجود دارد: قيمت تيرآهن  آلياژ اروپايي (كربن ، منگنز ، سيليكون و غيره). فولاد كربن (اصلي "سياه")؛ گالوانيزه؛ روكش اپوكسي؛ پليمر تقويت شده با فيبر شيشه اي (GFRP)؛ و فولاد ضد زنگ انواع مختلف هر يك از نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد است.

 انواع ميلگرد

قدرت اروپا هزينه آن است. ميلگرد اروپايي ساخته شده از جنس منگنز ، كمترين مقاومت در برابر خم شدن است. در حالي كه كار با آن آسان است ، معمولاً براي استفاده درمركز آهن مناطقي كه زلزله را تجربه مي كنند و يا براي پروژه هايي كه نياز به يكپارچگي ساختاري قابل توجهي از آن دارند ، توصيه نمي شود.

 ميلگرد فولادي كربن

رايج ترين نوار "سياه" در هر نوع و مقياس پروژه با استثناء چند مورد استفاده قرار مي گيرد. بزرگترين ضعف سياه اين است كه باعث خوردگي مي شود. هنگام خوردگي ، ترك خوردگي و شكستن بتن اطراف آن را گسترش مي دهد. براي شرايطي كه در معرض رطوبت يا اشباع آب قرار داشته باشد ، گزينه هاي بهتري نسبت به ميلگرد سياه وجود دارد. با اين حال ، با توجه به نسبت مقاومت به مقاومت / كششي ، سياه بهترينموجود است.

 

ميلگرد  با روكش اپوكسي

با روبشي اپوكسي سياه با روكش اپوكسي است. از همان مقاومت نساجي برخوردار است اما از مقاومت در برابر خوردگي 70 تا 1700 برابر بيشتر است. با اين حال ، پوشش اپوكسي بسيار ظريف است. هرچه صدمه به پوشش بيشتر باشد ، در برابر خوردگي نيز مقاومت كمتري خواهد داشت.

 

ميلگرد گالوانيزه

ميلگرد گالوانيزه فقط چهل بار نسبت به سياه در برابر خوردگي مقاوم است ، اما آسيب ديدن پوشش گالوانيزه دشوارتر است. از اين نظر ، ارزش بيشتري نسبت به پوشيده از اپوكسي دارد. با اين حال ، اين حدود 40٪ گرانتر از روكش شده با اپوكسي است.

 

تقويت شده از فيبر-پليمر تقويت شده با فيبر (GFRP)

GFRP كامپوزيتي كاملاً شبيه الياف كربن است. در نتيجه خم شدن ميدان هنگام استفاده از GFRP مجاز نيست. با اين حال ، آن را خراب نمي كند ، دوره. از اين نظر ، GFRP نوار تقويت كننده بتوني بي نظير است. در حالي كه هزينه آن 10 برابر بيشتر از روكش شده با اپوكسي در هر پوند است ، اما بسيار سبك است ، بنابراين هنگام فكر كردن در مورد صحبت كردن پاي خطي ، اين هزينه فقط دو برابر است.

 

ميلگرد از جنس استنلس استيل

ميلگرد از جنس استنلس استيل گرانترين نوار تقويت كننده در دسترس است ، تقريباً هشت برابر قيمت ميلگرد با روكش اپوكسي. همچنين بهترين در دسترس براي اكثر پروژه ها است. با اين حال ، استفاده از فولاد ضد زنگ در همه موارد ، اما منحصر به فرد ترين شرايط ، اغلب overkill است. اما براي كساني كه دليلي براي استفاده از آن دارند ، ميلگرد فولاد ضد زنگ 1500 برابر مقاومت در برابر خوردگي نسبت به نوار سياه دارد. نسبت به ساير انواع مقاوم در برابر خوردگي يا ضد خوردگي يا مقاوم در برابر صدمه است و مي تواند در اين زمينه خم شود.

از جنس استنلس استيل براي آرماتور بتن: راهنماي به روزرساني و انتخاب

استفاده از فولادي ضد زنگ با استحكام بالا ، مقاوم در برابر خوردگي براي آرماتور بتن در پل ها ، بزرگراه ها ، ساختمان ها و ساير پروژه هاي ساختماني اخيراً رو به افزايش است - خصوصاً وقتي هزينه هاي چرخه عمر اين ارتقاء مصالح به درستي در برابر هزينه هاي اوليه كم وزن تر شود و درك شود پس انداز فولاد كربن. روند ضد زنگ به ويژه در مناطق ساحلي ايالات متحده و در كانادا و اروپا مشهود است.

 

به طور فزاينده ، هزينه هاي روبرو بيشتر از جنس استنلس استيل بدون مارپيچ مي تواند در مقايسه با هزينه هاي اوليه ، هزينه هاي نگهداري طول عمر ، هزينه هاي جايگزيني و هزينه هاي عملياتي كه هنگام استفاده از فولادي كربن ، با و بدون روكش يا روكش مقايسه مي شود ، توجيه شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲ شهريور ۱۳۹۸ | ۰۲:۴۰:۰۴ | نویسنده : نويسنده | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.